Обмін або повернення товару

Ми гарантуємо можливість обміну чи повернення відповідно до чинного законодавства України.

Відповідно до Закону України  "Про захист прав споживачів" покупець може:

  1. Обміняти товар належної та неналежної якості.
  2. Повернути товар належної та неналежної якості.
  3. Повернути або обміняти товар належної та неналежної якості.

Який товар підлягає обміну:

  1. Товар, у котрого є чек;
  2. Товар в оригінальному пакуванні зі збереженими бирками та ярликами, що не був у вжитку;
  3. Товар, після купівлі якого не минуло 14 днів.

Процедура повернення та обміну товару Належної якості:

  1. Повідомте про намір повернути оплачений товар;
  2. Повідомте № декларації відправленої посилки та № банківської картки для повернення коштів;
  3. Після отримання товару протягом трьох робочих днів ми повертаємо Вам гроші або інший товар
  4. Всі послуги перевізників або комісії переказ коштів, проходять за наш рахунок.

Обмін і повернення товару здійснюється через Нову пошту або Укрпошту так само за фізичною адресою:
м. Київ, вул. Костянтинівська 73, 04080

Повернення коштів здійснюється після отримання товару.

Повернення коштів здійснюється на карту або грошовим переказом у відділення Нової пошти або Укрпошти.

Повернення коштів здійснюється протягом 3 днів з моменту отримання посилки на відділенні Нової пошти або Укрпошти продавцем.

Гарантійні зобов’язання

Якщо товар має виробничий дефект або виявився несправним, ми безкоштовно здійснимо обмін або повернемо кошти. Витрати на доставку таких товарів покриває наша компанія.

Зв’яжіться з нами, і ми допоможемо знайти найкраще рішення!

Телефон: 38 (068) 445-00-98

Email: official.expresscommunication@gmail.com